Zaprzyjaźnij się z The Cure

Facebook rozpoczął emisję swoich pierwszych w historii reklam telewizyjnych w Wielkiej Brytanii, które są częścią większej kampanii reklamowej poświęconej przyjaźni.

Trzy reklamy telewizyjne są bardziej skoncentrowane na marce i jej wizerunku niż na serwisie czy aplikacji mobilnej Facebooka. Każdy spot telewizyjny przedstawia historię różnych przyjaźni, opowiadanych przez brytyjskiego narratora. W reklamach wykorzystano muzykę z popularnych piosenek: „Umbrella” Rihanny, „Like A Prayer” Madonny i… „Close to me” The Cure.

„Facebook jest miejscem, w którym przyjaciele są stale w kontakcie. Ta lokalna kampania ma za zadanie popularyzację znajomości i przyjaźni między ludźmi, które wzbogacają nasze życie na Facebooku jak i poza nim.” – powiedział rzecznik Facebooka dla „Marketing Magazine”.

Kampania została stworzona przez agencję The Factory. Nie jest do końca jasne co jest celem kampanii, poza tym, aby umocnić wizerunek marki. Jest to pierwsza kampania reklamowa Facebooka w Wielkiej Brytanii.

Przy okazji zachęcamy do „polubienia” profilu The Cure i dołaczenia do prawie juz 7 milionowej grupy fanów na Facebooku.

Na podstawie uk.businessinsider.com i mobirank.pl